تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:46

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

برخورد غیر منطقی با تحصن کنندگان دانشگاه کلمبیا، این حرکت را جهانی کرده است

برخورد غیر منطقی با تحصن کنندگان دانشگاه کلمبیا، این حرکت را جهانی کرده است
برخورد غیرمنطقی پلیس آمریکا با دانشجویان و اساتید تحصن کننده دانشگاه کلمبیا در حمایت از مردم غزه، این خیزش مردمی را جهانی کرده است.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جمع تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حمایت از اساتید و دانشجویان تحصن کننده دانشگاه‌های اروپا و آمریکا که در حسینیه شهید صدوقی و کنار معراج شهدای گمنام برگزار شد، اذعان کرد: در دوران سابق، استکبار یک تصویر غیرواقعی از خود در بشردوستی به نمایش گذاشته بود. اما اسرائیل در جنگ غزه ۳۰ هزار زن و کودک بی‌گناه را کشت و می‌بینیم که دانشگاه کلمبیا که مرکز تجاری و علمی و نخبگانی آمریکاست در حمایت از مردم مظلوم غزه تحصن می کند.

دهقانی اشکذری ادامه داد: این تحصن با خشونت عجیبی از طرف نیروهای امنیتی آمریکا مواجه می‌شود که چنین حادثه ای اگر در کشورهای دیگر اتفاق افتاده بود، با شدیدترین تحریم‌های آمریکا روبرو می‌شد. این یک بیداری بنیادی و عمیقی است که همین برخوردهای غیرمنطقی کشورهای استعمارگر این خیزش انسانی را غیر قابل کنترل کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد مسئولیت دانشگاه را مهم دانست و گفت: ما در دانشگاه وظیفه داریم دستاوردهای این حرکت عظیم را با کرسی‌ها و تریبون های آزاد اندیشی تبیین کرده و در تداوم این بیداری جهانی که می‌تواند ریشه استکبار را از بین ببرد کوشا باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.