تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 19:47

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

مرکز مدیریت راه های استان یزد در صدر مراکز مدیریت کشور قرار گرفت

مرکز مدیریت راه های استان یزد در صدر مراکز مدیریت کشور قرار گرفت
مرکز مدیریت راه‌های استان یزد در پی ارزیابی‌های سه‌ماهه پایانی سال 1402، موفق به کسب رتبه اول در میان مرکز مدیریت راه‌های کشور شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ به دنبال ارزیابی‌های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از عملکرد سه‌ماهه مراکز مدیریت راه‌ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه‌ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان یزد، از رئیس و پرسنل این مجموعه با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

در این دیدار حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مجموعه تحت مدیریت خود، به بیان چالش‌ها، مشکلات و موانع موجود پرداخت که در ادامه مدیرکل راهداری استان یزد راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تثبیت نقاط قوت ارائه کرد.

در ادامه رستگاری اذعان کرد: از میان تمامی شاخص‌هایی که در ارزیابی مرکز مدیریت راه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، سامانه ۱۴۱ و به ویژه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق خطوط ارتباط، یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها محسوب می‌شود که اگر در این شاخص موفق عمل کنیم، قطعاً در بقیه موارد نیز حائز رتبه برتر خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، با تأکید بر اینکه خروجی عملکرد مرکز مدیریت راه‌ها برای مردم، پاسخگویی مسئولین از طریق سامانه ۱۴۱ است، افزود: جلب رضایت مردم و پاسخگویی صحیح همراه با احترام به مطالبات مردمی، به منزله ویترین و نمود اصلی مرکز مدیریت راه‌ها است.

رستگاری تصریح کرد: کسب رتبه برتر از میان تمامی استان‌ها، نشان‌دهنده تغییرات محسوس و مثبتی است که در مجموعه مرکز مدیریت راه‌های استان به همت تک‌تک پرسنل این مجموعه، رقم خورده است.به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، به دنبال ارزیابی‌های انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از عملکرد سه‌ماهه مراکز مدیریت راه‌ها، استان یزد موفق به کسب رتبه برتر در سه‌ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ شد.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی، ضمن حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان یزد، از رئیس و پرسنل این مجموعه با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

در این دیدار حسین عقدایی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله مجموعه تحت مدیریت خود، به بیان چالش‌ها، مشکلات و موانع موجود پرداخت که در ادامه مدیرکل راهداری استان یزد راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف و تثبیت نقاط قوت ارائه کرد.

در ادامه رستگاری اذعان کرد: از میان تمامی شاخص‌هایی که در ارزیابی مرکز مدیریت راه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، سامانه ۱۴۱ و به ویژه پاسخگویی به سؤالات مردمی از طریق خطوط ارتباط، یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها محسوب می‌شود که اگر در این شاخص موفق عمل کنیم، قطعاً در بقیه موارد نیز حائز رتبه برتر خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، با تأکید بر اینکه خروجی عملکرد مرکز مدیریت راه‌ها برای مردم، پاسخگویی مسئولین از طریق سامانه ۱۴۱ است، افزود: جلب رضایت مردم و پاسخگویی صحیح همراه با احترام به مطالبات مردمی، به منزله ویترین و نمود اصلی مرکز مدیریت راه‌ها است.

رستگاری تصریح کرد: کسب رتبه برتر از میان تمامی استان‌ها، نشان‌دهنده تغییرات محسوس و مثبتی است که در مجموعه مرکز مدیریت راه‌های استان به همت تک‌تک پرسنل این مجموعه، رقم خورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.