تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 2:29

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

ارائه خدمات امدادی هلال احمر یزد به بیش از ۲۲۰ نفر در راهپیمایی روز قدس

ارائه خدمات امدادی هلال احمر یزد به بیش از ۲۲۰ نفر در راهپیمایی روز قدس
228 نفر از راهپیمایان در روز جهانی قدس از ایستگاه‌های سلامت و اکیپ های سیار هلال احمر استان خدمات امدادی دریافت کردند‌.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان سراسر استان همگام با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۶۲ امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۴ تیم امدادی با بکارگیری ۱۰ خودروی امدادی، خودروی کمکدار و موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور یافتند و نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام کردند.

عشقی با بیان اینکه تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان نیز اماده باش بودند، بیان داشت : ۲۲۳ نفر از مردم برای کنترل فشار خون به ایستگاه‌های سلامت و اکیپ های سیار مراجعه کردند.

این مقام مسئول عنوان کرد : ۴ مصدوم که بصورت سرپایی توسط نیروهای امدادی درمان و ۱ نفر مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.

عشقی گفت : همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر در تدوام پویش “بشردوستی” و جمع آوری کمک های نقدی برای مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی ایستگاه‌های ویژه در مسیر‌های راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه با استقرار صندوق و دستگاه‌های کارت خوان کرده است‌.

وی افزود: پویش بشردوستی در مسیرهای راهپیمایی و مصلی‌های نمازجمعه تمامی‌شهرهای استان با مشارکت داوطلبان فعال اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و هموطنان نوع دوست می‌توانند کمک هاى نقدى خود به مردم غزه را از طریق کد دستورى # ۵*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره حساب ۹۹۹۹۹ و به شماره شبای ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ IR و همچنین درگاه پرداخت به آدرس https://rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران نزد بانک ملی، واریز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.