تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 12:43

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

روز جهانی قدس،روز خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی

روز جهانی قدس،روز خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی
روز جهانی قدس،روز خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، امیدواریم ملت ایران همچون همه عرصه‌ها در این روز نیز بدرخشد.

یزد _ پایگاه خبری رویداد ایساتیس

تشکیل نظام جمهوری اسلامی فرصتی بزرگ برای دنیای اسلام است و قدرت روزافزون نظام اسلامی و ضعف دشمنان آن سبب شده محاسبات منطقه‌ای و وضعیت جبهه مقاومت و جبهه مقابل آن بعد از طوفان الاقصی تغییر نماید و در آینده بیش از این نیز دگرگون خواهد کرد و طبق فرموده حضرت امام خامنه ای: دشمنان «اسلام، مقاومت و جمهوری اسلامی ایران» ضمن ناگزیر بودن از تن دادن به این تغییرات باید بدانند که نمی‌توانند در این منطقه در جامعه اسلامی حکمرانی کنند.

 

در شش ماه نبرد طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی از دو جنبه شکست‌خورده است:

 

شکست اول: در روز ۱۵ مهر( طوفان الاقصی)؛ که رژیمِ مدعیِ تسلط اطلاعاتی و نظامی را متحمل شکست اطلاعاتی عظیم از یک گروه مقاومت با امکانات محدود کرد و این شکست و آبروریزی رژیم صهیونیستی هرگز ترمیم نشده و نخواهد شد.

 

شکست دوم: شکست صهیونیست‌ها در دستیابی به اهداف اعلام شده در حمله به غزه هست و با همه برخورداری صهیونیست‌ها از حمایت همه‌جانبه نظامی-مالی و سیاسی آمریکایی‌ها از جمله وتوی قطعنامه‌ها و دروغ محض غیرالزام‌آور خواندن قطعنامه اخیر.

 

با وجود همه این حمایت‌ها، صهیونیست‌ها حتی نتوانستند به یکی از اهداف اعلام شده خود دست پیدا کنند.

لذا امروز نباید اجازه داد مسئله مهم غزه از اولویت افکار عمومی دنیا خارج شود، جنایات رژیم صهیونیستی همچون نسل‌کشی و کشتار دسته جمعی و حمله به زنان و کودکان و بیماران و بیمارستان‌ها در تاریخ دوره‌های اخیر بی‌سابقه است؛ جنایات به‌حدّی است که حتی افراد پرورش‌یافته در فرهنگ غربی و در اروپا و آمریکا هم فریاد اعتراض بلند کرده‌اند. رژیم صهیونیستی و حامیان وی می‌خواستند مقاومت و به طور خاص، گروه حماس را نابود و زمین‌گیر کنند در حالی‌که امروز حماس و جهاد اسلامی و مجموعه مقاومت غزه با تحمل مشکلات، در حال ضربه زدن به رژیم غاصب هستند. اما رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر و به زوال و انهدام نزدیک‌تر خواهد شد و امیدواریم جوانان ما روزی را ببینند که قدس شریف در اختیار مسلمانان است و در آن نماز می‌گذارند و دنیای اسلام نابودی رژیم غاصب را جشن می‌گیرد. با توجه به در پیش بودن روز جهانی قدس، امسال این روز خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، امیدواریم ملت ایران هم همچون همه عرصه‌ها در این روز نیز بدرخشد.

 

وعده ما جمعه هفدهم فروردین ماه روز قدس هم صدا با همه مردم مظلوم و مسلمان جهان اسلام

 

سرهنگ پاسدار دکتر حسین آزادی نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.