تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 17:00

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

اقدامات اداره ایمنی راه‌ها در روزهای منتهی به سال ۱۴۰۳

اقدامات اداره ایمنی راه‌ها در روزهای منتهی به سال ۱۴۰۳
عوامل اداره ایمنی راه‌ها اقدام به ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان یزد در قالب، خط‌کشی، ایمن‌سازی و آشکارسازی دماغه‌ها، و ... نمودند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ با توجه به افزایش حجم سفرهای جاده‌ای در روزهای منتهی به سال ۱۴۰۳، عوامل اداره ایمنی راه‌ها به منظور کاهش حوادث جاده‌ای و ارتقاء ایمنی کاربران راه، اقدام به ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان نمودند.

در همین راستا و با توجه به نصب کاشن‌ تانک‌های تیر روشنایی و مناسب‌سازی شیب‌ طرفین مسیر، گاردریل‌های لوپ پل تقوی از سمت یزد (سمت صنایع دفاع) به طول ۶۰۰ متر جمع‌آوری شد.

در محورهای کنارگذر یزد (میبد – مهریز) از پل راهداران به سمت انتهای حوزه و سه راهی جدیدالاحداث قلندری واقع در محور نیر – سخوید، به ترتیب به طول چهار کیلومتر و دو هزار و ۶۰۰ متر، عملیات خط‌کشی اجرا شد.

آشکارسازی و ایمن‌سازی دماغه پل الغدیر (ورودی کنارگذر یزد)، آشکارسازی مسیر حرکت در شب، نصب چشم‌گربه‌ای طولی در محورهای اردکان – نائین و بالعکس و مهریز -انار و بالعکس از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره ایمنی راه‌ها است.

عوامل اداره ایمنی راه‌ها در زمینه آگاهی بخشی و هشدار به کاربران جاده نیز اقدام به نصب ۲۱ عدد تابلوی اطلاعاتی کیلومتر شمار در محورهای انار -مهریز، مهریز – یزد، یزد – میبد (تا پل خورشید) و میبد – یزد (تا انتهای کنارگذر یزد) و حذف تابلوهای قدیمی که عمدتاً فاقد بازتاب مناسب بوده یا دچار آسیب شده بود، نمودند که تابلوهای مذکور با فواصل ۱۰ کیلومتر در طول محورها نصب شد.

نصب شش عدد تابلوهای پیش‌آگاهی و پرچمی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محور مهریز – انار و بالعکس و نصب هشت مورد نیز در محور کنارگذر یزد در ورودی شهرک صنعتی (ورودی یزد و مجتمع رفاهی شاهدیه) نیز توسط اداره ایمنی راه‌ها انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.