تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 12:42

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

ششمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین با حضور بیش از ۳۰ هنرمند در یزد برگزار شد

ششمین جشنواره زیباترین سفره هفت سین با حضور بیش از ۳۰ هنرمند در یزد برگزار شد
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از رقابت نهایی بین ۲۵ سفره هفت سین در ششمین دوره از این جشنواره خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ «حمید زارع» در رابطه با ششمین جشنواره سفره هفت سین تصریح کرد: این دوره از جشنواره با هدف ارتقای شادی و نشاط در آستانه سال نو با حضور جمعی از مسئولین و همشهریان در محوطه کتابخانه مرکزی بلوار بسیج برگزار شد.

 

وی برگزاری جشن، اجرای سرود، طنز، مسابقه و… از دیگر برنامه های ششمین جشنواره سفره هفت سین خواند که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

 

زارع افزود: از ۷۲ ایده‌های ارسالی، ۲۵ ایده پس از داوری اولیه جهت نمایش عمومی انتخاب و در معرض دید همگان قرار گرفت.

 

وی افزود:‌ آثار رسیده توسط داوران معرفی شده از سوی اداره کل فنی حرفه ای در رشته‌های مختلف مانند طراحی و گرافیک و معماری و ‌با توجه به محورهای تعریف شده، داوری و برترین‌ها انتخاب و تجلیل می‌شوند.

 

این مسئول در پایان گفت: جایزه های داوری تخصصی مقام اول ۸ میلیون تومان، مقام دوم ۶ میلیون تومان، مقام سوم ۵ میلیون تومان، مقام چهارم ۴ میلیون تومان و مقام پنجم ۳ میلیون تومان همچنین در بخش جایزه های داوری مردمی ۴ جایزه ۲ میلیون تومانی و ۳ جایزه یک میلیون تومانی ویژه تماشاگرانی که در جشنواره حضور داشتند و اقدام به رای و انتخاب سفره های مردمی نمودند اهدا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.