تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 11:18

خبرنگار:حمیدرضا اخوان بهابادی/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دیدارجمعی از مسئولان بهاباد با خانواده معظم شهدا

دیدارجمعی از مسئولان بهاباد با خانواده معظم شهدا
جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید وروز شهید درقالب گروههای 14 نفره با خانواده شهدادیدارکردند .

به گزارش رویداد ایساتیس؛ رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان بهاباددراین دیدارها ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای شهرستان بهاباد وتبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید وامورایثارگران وروز شهید گفت: شهدای ایران اسلامی در راستای پیروزی این انقلاب با مجاهدت و تقدیم خون خود توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

خانم شفیعی اضافه نمود :خانواده شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه خود یعنی فرزندانشان باعث شدند ایران اسلامی قوی‌تر و پویا تر شود و نهال انقلاب تبدیل به درختی شود که امروزه همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و پرفضیلت است.

رئیس بنیاد شهید بهاباد با بیان اینکه مدال افتخارآفرینی شهدا، جانبازان و ایثارگران بر تاریخ ایران اسلامی تا ابد خواهد درخشید، گفت: امیدوارم توفیق خدمت به خانواده این والامقامان را به معنای واقعی داشته باشیم.

شفیعی با تاکید بر اینکه امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم‌، افزود: همه ما موظفیم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده و با عزت و سربلندی راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم‌.

درپایان مسئولان با تشکیل ۱۴ اکیپ جداگانه به دیدارخانواده شهدایی که مشخص شده بودرفتند وبا اهدای شاخه گل ولوح تقدیر به خانواده معظم شهدا روزشهید را گرامی داشتند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.