تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 9:56

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

فعالیت تمامی بخش های بیمارستان شهید رهنمون در ایام نوروز/ حضور جراح ۲۴ ساعته در این مرکز درمانی

فعالیت تمامی بخش های بیمارستان شهید رهنمون در ایام نوروز/ حضور جراح ۲۴ ساعته در این مرکز درمانی
سرپرست بیمارستان شهید دکتر رهنمون گفت: به منظور افزایش کیفیت عملکرد در ارائه خدمت به بیماران، چهار بخش این مرکز درمانی ادغام می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ دکتر علی زارع با اشاره به اینکه کلیه بخش های این بیمارستان در ایام نوروز فعال است افزود: بخش جراحی فک و صورت با بخش ارتوپدی، بخش داخلی با بخش قلب، بخش های ارولوژی با بخش جراحی عمومی و بخشهای جراحی اعصاب ۱ و ۲ با هم به ارائه خدمت می پردازند.

وی گفت: بخش های اورژانس، پنج بخش آی سی یو و بخش دیالیز این بیمارستان به طور کامل دایر و آماده خدمت به مراجعان می‌باشد.

سرپرست بیمارستان شهید رهنمون گفت: تمام بخش های پاراکلینیکی اعم از رادیولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی، آزمایشگاه، پاتولوژی و پزشک عمومی مستقر در اورژانس بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند و تعدادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص هم در ایام غیر از تعطیلات رسمی نوروز در کلینیک تخصصی به ارائه خدمت می پردازند.

وی گفت: این بیمارستان دارای جراح مقیم ۲۴ ساعته است و تنها مرکز جراحی مغز و اعصاب و ارولوژی استان است که در ایام نوروز، به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

دکتر زارع افزود: این مرکز درمانی در یکسال گذشته بالاترین آمار اشغال تخت را در بین بیمارستانها داشته و در بیشتر اوقات، نزدیک به ۹۰ درصد اشغال تخت را داراست.

وی ادامه داد: کاشت حلزون شنوایی، پیوند اعضاء و ارتقای واحد اچ آی اس، راه اندازی و تکمیل اولیه بیمارستان بحران از دستاوردهای بیمارستان رهنمون در سال ۱۴۰۲ و راه اندازی واحد آنژیو مغز هم در دست اقدام است..

شایان ذکر است، تنها مرکز کد ۷۲۴ دانشگاه،بیمارستان شهید دکتر رهنمون است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.