تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 17:10

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

سهمیه میوه تنظیم بازار استان یزد برای ایام نوروز ۱۴۰۳ افزایش یافت

سهمیه میوه تنظیم بازار استان یزد برای ایام نوروز ۱۴۰۳ افزایش یافت
مدیر تعاون روستایی استان یزد گفت:مقدار 5۰۰ تن سیب و 7۰۰ تن پرتقال والنسیا و تامسون خریداری، تا در روز‌های پایانی سال 1402 و نوروز 1403 توزیع گردد .  

به گزارش رویداد ایساتیس به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان یزد؛ با هدف آرامش و ثبات در بازار میوه شب عید و مطابق دستورالعمل‌های اجرایی و مصوبات ستاد تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه استان مقرر شد به همت اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان یزد و شرکت تعاونی پیشگامان به عنوان مباشرین ۵۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال والنسیا و تامسون با نظارت مدیریت تعاون روستایی استان برای توزیع در سطح استان یزد در روز‌های پایانی سال جاری تامین و در سردخانه هایی داخل و خارج استان ذخیره سازی شود.

“سید حسین دشتی” مدیر تعاون روستایی استان یزد با اعلام این خبر در خصوص روند اجرایی تامین، ذخیره سازی و توزیع میوه تنظیم بازار اظهار داشت: از بهمن ماه سال جاری تاکنون ۸۰ درصد سیب و پرتقال تنظیم بازار استان یزد تامین و ضمن حمل در سردخانه های تعیین شده در داخل و خارج استان ذخیره سازی شده است. وی در ادامه افزود: زمان و مراکز توزیع پس از تصمیم ستاد تنظیم بازار و ابلاغ کمیته راهبردی متعاقبا” در هفته جاری اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.