تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 16:44

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

کلاهبرداری در بازار طلا و سکه

کلاهبرداری در بازار طلا و سکه
فرمانده انتظامي استان یزد گفت: فردي که به بهانه خريد و فروش سکه و طلا، دست به کلاهبرداري يک هزار ميليارد ريالي از شهروندان زده بود دستگير شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ سردار “عباسعلی بهدانی فرد” درباره جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم به بهانه جذب سرمایه گذاری و درآمدزایی در بازار طلا و سکه با انجام تبلیغات گسترده و دادن وعده چند برابر شدن سرمایه، افراد را ترغیب به سرمایه گذاری در صنعت طلا کرده و با دریافت مبالغ هنگفتی از شهروندان، پس از مدتی از پرداخت سود به آنها خودداری کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران با اخذ مجوز قضائی و تلاش شبانه روزی، مخفیگاه متهم فراری را در شهر یزد شناسایی و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم که از سال ۱۴۰۰ با تبلیغ سرمایه گذاری اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد تومانی از ۸۰ نفر کرده بود که پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه یادآور شد: شهروندان، فریب افراد کلاهبردار و تبلیغات دریافت سودهای بالا و چند برابری را نخورده و برای هرگونه سرمایه گذاری ابتدا نسبت به استعلام از مبادی مربوطه اقدام کنند تا شاهد بروز چنین مواردی نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.