تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 13:16

خبرنگار:اصغر عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق با خرید تجهیزات جدید در بهمن ماه سالجاری

ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق با خرید تجهیزات جدید در بهمن ماه سالجاری
رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق از خرید تجهیزات جدید بیمارستانی به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفیی خدمات این واحد درمانی خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛دکتر احسان ثنائی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در راستای ارائه بهترین خدمات درمانی به شهروندان و مراجعین گرامی با بالاترین کیفیت، به همت،تلاش و پیگیری مجموعه مدیریتی این بیمارستان تجهیزات مورد نیاز خریداری و راه اندازی شد.

این مسوول، تجهیزات خریداری شده را یک ماشین بیهوشی ، یک دستگاه دیالیز ، یک عدد تخت احیا نوزاد، یک عدد انکوباتور نوزاد و یک عدد الکتروکاردیوگراف برشمرد و افزود: این اقلام با ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خریداری شده است.

دکتر ثنائی ، با بیان اینکه در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی و تجهیزات وابسته به حیات بشری از ضروریترین نیازهای هر جامعه ای تلقی می شود تصریح کرد: امروزه استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پزشکی نقش مؤثر و ویژه ای را در ضمانت درمان و ادامه حیات انسانها ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر این تجهیزات یکی از بزرگترین نقشها را در رشد نرخ سلامت دارد و باید تجهیزات و منابع موجود با کاراترین و مؤثرترین وجه ممکن در راستای رفع نیازهای جامعه به کار گرفته شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر بافق همچنین از دکتر هاشمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ، دکتر ابوالحسینی معاونت توسعه و مدیریت منابع و دکتر رضوی معاونت درمان دانشگاه که نسبت به تامین تجهیزات فوق پیگیری و همکاری لازم را داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.