تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 22:41

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دعوت هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

یزد _ پایگاه خبری رویداد ایساتیس

این اعضا ضمن دعوت حضور پرشور و شعور جامعه‌ی رسانه ای استان در انتخابات پیش‌رو، از عموم مردم برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲) دعوت بعمل آورد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پس از برگزاری جشن تولد چهل‌‌و‌پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است.

 

عرصه‌ انتخابات، میدانی مهم و پرجولان برای رقابتی مهیج بین کاندیداهای کرسی‌های پراهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده‌ مردم پای صندوق‌های رای را در پی داشته و فصل جدیدی پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند؛ گشوده و حماسه‌ ماندگار مردم‌سالاری را در دفتر تاریخ این خطه انشاء نموده و فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

 

اعضای خانه مطبوعات استان یزد به عنوان نمایندگان اهالی محترم رسانه و اصحاب قلم ضمن دعوت از ملت فهیم ایران اسلامی و شهروندان استان یزد تمدن ساز اعلام می دادرد؛ حضور باشکوه در این انتخابات خواهند داشت تا شکستی غیرقابل جبران به دشمنان این مرز پرگهر تحمیل کنند.

 

با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود.

 

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.