تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 13:20

خبرنگار:اصغر عسکری/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دیدار فرماندار بافق با جمعی از هنرمندان حوزه فیلم و تئاتر

دیدار فرماندار بافق با جمعی از هنرمندان حوزه فیلم و تئاتر
فرماندار بافق و همراهان با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با جمعی از هنرمندان تئاتر دیدار کرد. 

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایساتیس؛

ابوالقاسم دهقان که بخشدار مرکزی شهرستان، وی را همراهی می کرد با حضور در سالن پلاتوی اداره یاد شده با برخی از هنرمندان و جوانان علاقه مند به هنر نمایش و تئاتر دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار فرماندار بافق ضمن بیان شرایط حساس کشور و تلاش دشمن و تبلیغات واهی در خصوص عدم حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای، گفت: در این امر مهم هنرمندان با استفاده از ابزارهای هنری می توانند نقش بسزایی در تبیین دست آوردهای انقلاب و ایجاد زمینه های حضور مردم و‌ به ویژه هنرمندان در انتخابات پیش رو ، داشته باشند.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌های حضور پُرشور و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه وظیفه‌ای ملی و مهم است تصریح کرد: امروز برداشتن گام‌‎های مثبت برای مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات یک وظیفه همگانی به ‌شمار می‌رود.

دهقان افزود: علاوه بر وجود برخی مشکلات اما گام‌های مثبت زیادی در راستای رفاه و معیشت مردم برداشته شده است و انتظار می‌رود این اقدام‌ها باعث اُمیدآفرینی و ایجاد انگیزه بیشتر به‌منظور حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.

گفتنی است در ادامه فرماندار بافق از اداره فرهنگ و‌ارشاد اسلامی بافق بازدید کرد و در خصوص برخی از مسائل فرهنگی و هنری شهرستان و مشکلات این حوزه با رئیس و کارکنان اداره ارشاد گفت و گو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.