تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 12:28

خبرنگار: بهناز عسکری /سردبیر: علیرضامهران پور

افتتاح مجموعه ورزشی آبی هتل پارسیان صفاییه یزد

افتتاح مجموعه ورزشی آبی هتل پارسیان صفاییه یزد
مجموعه ورزشی آبی هتل پارسیان صفاییه یزد با حضور مسئولین برگزار شد

در مراسمی با حضور محمد حسین پور تقی، مدیر عامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و محمد علی ابوطالبی، مدیرعامل شرکت هتل های بین المللی پارسیان و جمعی از مدیران استانی، مجموعه ورزشی آبی هتل پارسیان صفاییه یزد به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان در این مراسم، طی سخنانی ، با اشاره به اینکه در مجموعه هتل های پارسیان سبک جدید و روز هتل داری پیاده شده است، افزود: نیروی انسانی در مجموعه ما، مهمترین جایگاه را دارد، چرا که با نیروی انسانی آموزش دیده، می توانیم به اهداف متعالی هتل که همان ، شعار همیشگی ما ” بهترین، متعلق به مهمان است” برسیم. محمد حسین پورتقی در ادامه افزود : مجموعه هتل های بین المللی پارسیان همیشه در حال به روز رسانی اماکن و خدمات خود است به طوریکه در حال حاضر از مجموع ۳۰۰۰ اتاق هتلهای پارسیان حدود ۳۰ در صد از آنها در حال باز سازی و به روز شدن است. وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت صنعتی رتبه یک را به شرکت هتل های پارسیان در زمینه خدمات عمومی و رفاهی و گردشگری از میان ۱۰۰ شرکت برتر، داده است، افزود: این مسیر ارتقا و تعالی در مجموعه هتل های پارسیان ادامه خواهد داشت.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در این مراسم گفت: یزد امسال به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا انتخاب شده است و تقویت زیر ساخت های گردشگری دراستان بسیار ضروری است. رستگاری در ادامه با اشاره به اقدام خوب هتل پارسیان صفاییه یزد در احداث این مجموعه ورزشی آبی، افزود: شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان اقدامات خوبی را در زمینه تقویت زیر ساخت های گردشگری استان انجام داده است که از جمله آن می توان به احداث موزه منسوجات و فرش در محل کارخانه قدیمی و تاریخی “جنوب” یزد اشاره کرد.
مدیر عامل شرکت هتل های بین المللی پارسیان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه، هتل های پارسیان بزرگترین مجموعه هتل های زنجیره ای در ایران است، افزود: مجموعه هتل های پارسیان، شامل ۲۰ هتل در ۱۲ شهر ایران است که دارای رتبه ۴ و ۵ ستاره هستند. محمد علی ابوطالبی در ادامه گفت: هتل پارسیان صفاییه یزد تنها هتل ۵ ستاره در شهر یزد است که امروز با افتتاح این مجموعه آبی ورزشی ، امکانات بیشتری در اختیار مهمانان هتل و شهروندان یزدی قرار می گیرد.
مدیر عامل هتل پارسیان صفاییه یزد در این مراسم گفت: مجموعه ورزشی آبی هتل پارسیان صفاییه یزد، از ده سال پیش قرار بود ساخته شود که به دلایلی ساخت آن به عقب افتاد و خوشبختانه با همت همکاران طی ۲۲ ماه، عملیات اجرایی آن شروع و به بهره برداری رسید که عملا با ۴ ماه تعطیلی پروژه، مدت زمان عملیات اجرایی ۱۸ ماه بوده است. اشکان لطفی در ادامه افزود: این مجموعه با حجم سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان با حجم عملیات ۱۲ هزار نفر روز و زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است و شامل بخشهای مختلف از جمله: زمین پدل، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ، باشگاه بدن سازی، کافی شاپ، اتاق نمک و ماساژ، استخر، سونا و جکوزی و حمام سنتی ایرانی است.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: خوشحالیم که با افتتاح این مجموعه ورزشی آبی، سرانه ورزشی آبی شهر یزد، افزایش می یابد. زهیر حاجی حسینی افزود: استفاده از امکانات و تجهیزات به روز، از ویژگی های بارز این مجموعه است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.