تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 15:57

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

بهره برداری از یکصد و دوازدهمین جایگاه عرضه سوخت در استان یزد

بهره برداری از یکصد و دوازدهمین جایگاه عرضه سوخت در استان یزد
یکصد و دوازدهمین جایگاه اختصاصی توزیع فرآورده های نفتی در استان یزد با نام مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ابوئی در شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ سید باقر نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت :یکصد و دوازدهمین جایگاه اختصاصی توزیع فرآورده های نفتی در استان یزد با نام مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ابوئی تحت پوشش ناحیه بافق واقع در شهرستان بهاباد با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استانداری یزد ، امام جمعه و جمعی از مقامات محلی شهرستان بهاباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ولی در خصوص افتتاح مجتمع فوق افزود:جایگاه ابوئی با زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰متر مربع و با ظرفیت ذخیره سازی ۴۵ هزار لیتر بنزین معمولی و ۹۰هزار لیتر نفت گاز با ۴ نازل بنزین و ۴ نازل نفت گاز و با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین و راه اندازی شده است.

 

نورالدینی اشاره کرد: جایگاه فوق تحت پوشش ناحیه بافق و در شهرستان بهاباد رو به روی روستای درب هنز واقع شده و نیز طبق قوانین و مقررات جاری شرکت احداث شده و دارای مجوز های لازم از سایر ارگانهای مربوطه می باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: خوشبختانه با افتتاح این مجتمع بین راهی علاوه بر سوخترسانی به مردم شریف بهاباد می تواند به خودروهای عبوری این منطقه خدمات مجتمع بین راهی از قبیل رستوران ، سوپر مارکت ، اقامات بوم گردی و … را ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.