تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 20:26

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

ثبت و پاسخگویی بیش از ۲۶۲ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۲۲

ثبت و پاسخگویی بیش از ۲۶۲ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۲۲
بیش از 262 هزار تماس تلفني از سوی مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان یزد در سال 1402 ثبت و پاسخگویی شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال تعداد ۲۶۲ هزار و ۳۶۱ تماس از طریق شهروندان با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد (مرکز CRM ) ثبت و رسیدگی شده است.

او افزود: از این تعداد ۸۹ هزار و ۷۴۹ تماس بصورت خویش خدمت ؛ شامل پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، اطلاع رسانی مدارک و سوالات متداول و ۱۷۲ هزار و ۶۱۲ تماس از سوی کارشناسان این مرکز بصورت ۲۴ ساعته و در طول ایام هفته ثبت و پاسخگویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از۴۰ هزار پرونده حادثه آب و فاضلاب به این مرکز اعلام که توسط اکیپ های امدادی آب و فاضلاب رفع شده است.

علمدار گفت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.