خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور
ثبت و پاسخگویی بیش از ۲۶۲ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۲۲

به گزارش رویداد ایساتیس؛جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال تعداد ۲۶۲ هزار و ۳۶۱ تماس از طریق شهروندان با مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد (مرکز CRM ) ثبت و رسیدگی شده است.
او افزود: از این تعداد ۸۹ هزار و ۷۴۹ تماس بصورت خویش خدمت ؛ شامل پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، اطلاع رسانی مدارک و سوالات متداول و ۱۷۲ هزار و ۶۱۲ تماس از سوی کارشناسان این مرکز بصورت ۲۴ ساعته و در طول ایام هفته ثبت و پاسخگویی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از۴۰ هزار پرونده حادثه آب و فاضلاب به این مرکز اعلام که توسط اکیپ های امدادی آب و فاضلاب رفع شده است.
علمدار گفت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روزهای تعطیل، تمامی خدمات فروش و پس از فروش، ثبت حوادث و امداد رسانی، ثبت و پیگیری شکایات و تماسهای راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.
برچسب ها :آب و فاضلاب ، جلال علمدار ، مرکز ارتباط با مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰