تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 12:20

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

مسئولین فدراسیون بدمینتون و مدیرکل ورزش و جوانان استان با ۲ خانواده شهید دیدار کردند

مسئولین فدراسیون بدمینتون و مدیرکل ورزش و جوانان استان با ۲ خانواده شهید دیدار کردند
مسئولین فدراسیون بدمینتون و مدیرکل ورزش وجوانان استان در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با 2 خانواده شهید دیدار کردند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و فریبا مددی نایب رئیس و دیگر اعضاء فدراسیون به همراه حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، عباس راجی و آزاده دهقان معاونین این اداره کل در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با خانواده شهید مدافع حرم سیدابوالفضل موسوی و خانواده شهید ورزشکار خلیل حسن بیگی دیدار و از آنها تجلیل کردند.

رئیس فدراسیون بدمینتون در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خوشبختانه توفیق شد به واسطه برگزاری مسابقات بدمینتون جام فجر در یزد حضور پیدا کردیم که تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را اولویت خود دانسته و به دیدار این دو خانواده آمدیم.

پوریا ادامه داد: شهدا با از خود گذشتگی و ایثار برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را از دست دادند و این وظیفه همه ما می باشد که از خانواده گرانقدر این شهیدان یاد و تجلیل کنیم.

وی بیان داشت: ادامه دادن راه شهیدان بر همه ما واجب است و باید منش و رفتار شهدای معزز را سرلوحه کار و زندگی خود کرده و بتوانیم خادمان صدیقی برای مردم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدارها گفت: به لطف خدا مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در یزد در کمال آرامش و با کیفیت بسیار بالایی در حال برگزاری است که دیدار با خانواده شهدا نیز یکی از برنامه های جنبی این مسابقات بود که توفیق شد به محضر خانواده شهدا برسیم.

حاجی حسینی افزود: خانواده شهدا اسوه صبر و ایثار و استقامت هستند و همه با مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و این ایثار خانواده معزز شهدا را پاس بداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.