تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 12:20

خبرنگار:مژگان دشتی / سردبیر:علیرضا مهران پور

کارگاه آموزشی و توانمندسازی خانواده

کارگاه آموزشی و توانمندسازی خانواده
کارگاه آموزشی و توانمندسازی خانواده در اردکان برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛کارگاه آموزش و توانمندسازی خانواده با موضوع « تلاش ، امید ، موفقیت» ویژه دانش آموزان دختر دوره دوم دبیرستان در محل سالن آمفی‌تئاتر سنایی آموزش و پرورش اردکان برگزار شد.

محمد علی صادقی پور مشاوره خانواده و مدرس این کارگاه آموزشی با اشاره به نقش تاثیرگذار آموزش مهارت های زندگی در بین دانش آموزان اظهار داشت: این مهارت ها به دانش آموزان می آموزد که در طول زندگی به ویژه در موقعیت های پر خطر چگونه عاقلانه و صحیح رفتار کنند که بخشی از این مهارت های زندگی، تقویت اعتماد به نفس، و خود باوری است که باعث می شود تقویت روحیه مشارکت و همکاری در بین دانش آموزان رشد کند، و سلامت خود و خانواده های آنها نسبت به محیط جامعه بالا برود.

صادقی پور همچنین در خصوص راه های شادتر زیستن و تنظیم خلق و خو در مدرسه و خانواده ، مشخص کردن خطاهای شناختی و رفتاری و شیوه اصلاح آن و نقش تلاش و امیدواری در موفقیت تحصیلی ، زندگی و خانواده مطالبی بیان کرد.

این کارگاه آموزشی توسط حوزه پیشگیری اداره بهزیستی اردکان و با همکاری فرمانداری و آموزش و پرورش شهرستان جهت توانمند سازی دانش آموزان با هدف رشد و تعالی جامعه دانش آموزی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.