تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 17:32

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

تشکیل اتحادیه همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد استان یزد 

تشکیل اتحادیه همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد استان یزد 
اتحادیه همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد تشکیل و اعضای هیئت مدیره و بازرس انتخاب شدند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ ۲۰ دی ماه سال ۱۴۰۲انتخابات اتحادیه های همگن صنفی باغبانی و دام شهرستان بهاباد با حضور بهره برداران عضو نظام صنفی کشاورزی در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان برگزار و از بین کاندیدای واجد شرایط نسبت به انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه های صنفی تخصصی شهرستان اقدام شد.

“سید حسین دشتی” مدیر تعاون روستایی استان یزد ضمن اشاره به روند تشکیل اتاق اصناف کشاورزی و اتحادیه های تخصصی صنفی بخش کشاورزی در استان یزد اظهار داشت: از آغاز اجرای ساختار جدید نظام صنفی بخش کشاورزی در استان یزد تاکنون یک اتاق اصناف کشاورزی در شهرستان میبد و ۶ اتحادیه صنفی کشاورزی در شهرستان های میبد، مروست و اردکان استان یزد تشکیل و به ثبت رسیده است. وی در ادامه افزود: اتاق اصناف کشاورزی شهرستان بهاباد پس از تکمیل فرآیند ثبت این اتحادیه ها در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری از بین اعضای این دو اتحادیه تشکیل خواهد شد.

گفتنی است تعداد ۲۷ هزار و ۷۳۸ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی استان یزد تاکنون به عضویت اتاق اصناف کشاورزی در آمدند و شهرستان بهاباد با ۱۹۸۰عضو ۸۰ درصد از بهره برداران شهرستان را عضوگیری نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.