تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 11:42

خبرنگار:علیرضا مهران پور/ سردبیر:علیرضا مهران پور

دومین کنگره ملی بانوی تأثیرگذار در یزد برگزار شد

دومین کنگره ملی بانوی تأثیرگذار در یزد برگزار شد
فرآیند دومین کنگره ملی بانوی تأثیرگذار همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و تکریم مقام مادر در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد آغاز شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مهران فاطمی استاندار یزد درمراسم که با حضور جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان یزد، برگزارشد افزود: باید از ظرفیت بانوان به خوبی استفاده شود و نباید جنسیت در عملکرد و هر گونه ترفیع تاثیر داشته باشد و در شرایط مساوی حق تقدم به بانوان داده شود.

وی گفت: بایدظرفیت بانوان شاغل در اداره های یزد مورد توجه باشد و در شرایط مساوی بین کارکنان آقا و خانم در دستگاه های اجرایی استان اولویت با بانوان شاغل است و هر گونه ترفیع سازمانی هم باید با این نگاه انجام شود

وی ادامه داد: آمادگی داریم از مجموعه بانوانی که در دستگاه های مختلف اجرایی حضور دارند در سطوح مدیریت های میانی و حتی کارشناسی استفاده کنیم و آنها می توانند به عنوان عضو مدعو در کارگروه های ستادی شرکت کنند.

استاندار یزد گفت: مهمترین رویداد امسال انتخابات است و بانوان شاعل در ادارات دولتی می توانند با تبیین اقدامات در خانواده و همچنین اقدامات مردم محوری که انجام می دهند در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی تلاش کنند.

علی اکبر عزیزی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: یازدهم اسفندماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و همه ما در مقابل خون شهدا و انقلاب مکلف هستیم که زمینه و شرایط را برای حضور و مشارکت بالای مردم در این صحنه مهم سیاسی فراهم کنیم

وی یادآور شد: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات پر رنگ تر باشد می توان استوارتر در مقابل دشمنان ایستادگی کرد .

طیبه عابدین زاده دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوی تأثیر گذار استان یزد نیز ضمن تبریک روز زن گفت: این کنگره با هدف گفتمان صحیح در زمینه زن و خانواده در پی شناسایی زنان تأثیرگذار در عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برگزار می‌شود.

 

وی افزود: بانوانی که در این عرصه‌ها تاثیرگذار بودند تا ۱۳ دی ماه فرصت داشتند با مراجعه به سامانه Banooiran.ir در دومین کنگره زنان تاثیرگذار ثبت‌نام کنند

 

عابد زاده در پایان خاطرنشان کرد: بعد از پایان مهلت قانونی، داوری در هر کارگروه به صورت ملی و استانی انجام خواهد شد و بانوان تأثیرگذار در هر حیطه در همایشی در اواخر سال معرفی خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.