تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 10:34

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تقدیر و قدردانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه از مدیریت به هنگام در زمان اختلال سامانه هوشمند سوخت در استان یزد

تقدیر و قدردانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه از مدیریت به هنگام در زمان اختلال سامانه هوشمند سوخت در استان یزد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد به همراه جمعی از مسئولین منطقه با آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار نمودند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ سید باقر نورالدینی مدیر به همراه جمعی از مسئولین منطقه یزد با حضور در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

 

نورالدینی با اشاره به حضور یک هفته ای خود در منطقه و همچنین اتفاقات اخیر در حوزه جایگاه های عرضه سوخت استان گفت: پس از اختلال به وجود آمده در جایگاهها در روز دوشنبه هفته قبل بلافاصله با برگزاری جلسه بحران در منطقه با حضور معاون محترم امور عمرانی استانداری آقای ابوالحسینی پس از اتخاذ تدابیر لازم و تشکیل و اعزام تیم های بازرسی ، تخصصی و فنی به جایگاههای سطح استان مراکز تحت پوشش در کمترین زمان ممکن به مدار بازگشته و آماده خدمات رسانی به مردم شریف استان شدند.

 

این مقام مسئول در ادامه اشاره نمود: عملیات بازگرداندن پمپ بنزین ها به مدار با کار جهادی و شبانه روزی پرسنل خدوم و با تجربه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد با همراهی و همکاری پرسنل جان برکف سپاه پاسداران ، شرکت ملی گاز استان و شرکت خطوط لوله و مخابرات استان محقق گردیده که جا دارد از زحمات این عزیزان نیز تقدیر و تشکر نمایم. و نیز از حمایت های بی دریغ و دعاهای خیرتان که بدرقه راه این مجموعه بوده است بسیار تشکر و قدردانی می نمایم.

 

آیت الله محمدرضا ناصری در این دیدار با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه جایگاه های عرضه سوخت اظهار کرد: اینکه تلاش شد مشکل جایگاه ها به سرعت حل و نیاز مردم برطرف شود، بسیار ارزشمند است.

 

وی با اشاره به اینکه کاری که برای خدا و خدمت رسانی به مردم باشد، از اجر و ثواب ویژه ای برخوردار است، افزود: ما در جمهوری اسلامی مبدأ همه نعمات را خدا می دانیم بنابراین هر حرکتی که انجام می شود برای کسب رضایت خداست.

 

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه نیت باید خدایی و کار برای رضایت خدا باشد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) نیز همین نگاه را داشت و ما نیز باید در همین مسیر گام برداریم زیرا اساس کار در جمهوری اسلامی همین است.

 

وی تاکید کرد: کسی که برای خدا کار می کند هرگز مایوس و نا امید نخواهد شد و در این مسیر مصمم و با اراده قدم بر می دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.