تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 12:35

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

برگزاری نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در استان یزد 

برگزاری نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در استان یزد 
نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان یزد به منظور برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در استان یزد برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مدیر کارگروه سیاستگذاری و حکمرانی در نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان یزد که با حضور جوادی، نماینده سرپرست امور زنان و خانواده استانداری یزد، دبیر علمی استان یزد و مدیران هشت کارگروه استانی در محل سالن جلسات بسیج جامعه پزشکی یزد برگزار شد، اظهار داشت: در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار نگاه این است که اقشاری که کمتر دیده شده‌اند را ببینیم و محیط‌هایی که بانوان در آن ها تأثیرگذاری خرد و کلان دارند مورد توجه خواهند بود.

فاطمه زارع بیدکی کارگروه های این دوره را شامل کارگروه‌های علمی و پژوهشی، کارگروه سیاستگذاری و حکمرانی، کارگروه گفتمان سازی و رسانه، کارگروه اقتصاد و کارآفرینی، کارگروه اجتماعی و فرهنگی، کارگروه فرهنگ و هنر و کارگروه ورزش دانست و هدف از تشکیل کارگروه ها را شناساندن عظمت زنانگی زن مسلمان در حیطه‌های گوناگون و الگوسازی برای اعتلای خانواده به منظور بهبود کیفیت جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره رهبری و مدیریت خلاقانه بانوان در کنار نقش آنان در خانواده مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: داوری در این کنگره به صورت جمعی صورت می‌گیرد.

همچنین در این نشست راهکارهایی برای هماهنگی و همکاری بیشتر در جهت شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار یزدی و ارتقاء سطح کنگره ارائه شد.

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.