تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 10:36

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

ثبت نام بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ایران

ثبت نام بیش از ۴۰۰ بانوی یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ایران
دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تأثیر گذار در استان یزد: تاکنون 415 بانوی یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار ثبت نام کرده اند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛طیبه عابدین زاده دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تأثیر گذار در استان یزد گفت: با توجه به استقبال بانوان در سراسر کشور، مهلت ثبت نام در سامانه بانو ایران تا هشتم دی ماه تمدید شد.

وی با اشاره به این که تاکنون ۴۱۵ بانوی یزدی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار ثبت نام کرده اند، افزود: این کنگره در ۸ عرصه علمی، پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش برگزار می شود.

دبیر علمی دومین کنگره ملی بانوان تأثیر گذار در استان یزد یادآور شد: بانوانی که در این عرصه‌ها تاثیرگذار هستند یا بانوی تاثیرگذاری را می‌شناسند، می‌توانند با مراجعه به سامانه Banooiran.ir در دومین کنگره زنان تاثیرگذار ثبت‌نام کنند.

عابدین زاده تصریح کرد: تقویت جریان انقلابی بانوان، معرفی بانوان نخبه بدون سوگیری‌های مختلف، توسعه فرایند شناسایی زنان، فراهم سازی زمینه ارتباط بین نخبگان و کنشگران برای پوشش خلأها در جامعه زنان و ایجاد گفتمان صحیح در حوزه زن و خانواده از جمله اهداف این کنگره است.

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، ۱۳ دی ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.