تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 17:42

خبرنگار:مژگان دشتی/سردبیر:علیرضا مهران پور

نامگذاری یکی از معابر اردکان به نام نماز در آینده‌ای نزدیک 

نامگذاری یکی از معابر اردکان به نام نماز در آینده‌ای نزدیک 
رئیس شورای شهر اردکان گفت: توجه جدی به حوزه نماز ضروری است و لازم است یکی از معابر این شهر به نام نماز در آینده‌ای نزدیک نامگذاری می شود .

به گزارش رویداد ایساتیس؛ مسعود نوریان ، رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در دویست و بیست و هشتمین جلسه این شورا افزود: نماز به عنوان اصلی‌ترین وظیفه دینی مسلمانان می باشد و تمهید، تبلیغ، ترویج و تعمیق نماز ازجمله وظایف ما در مسیر بندگی است.

او اضافه کرد: باید در راستای اقامه آن و ترویج این فریضه الهی تلاش کنیم.

نوریان‌ با تاکید بر ضرورت توجه جدی به کار فرهنگی در حوزه نماز تصریح کرد: صرف ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه برای تبلیغ ترویج نماز کافی نیست و ناگزیر از کار فرهنگی گسترده در این حوزه هستیم تا با نهادینه کردن مسئله نماز بر بسیاری از مشکلات موجود جامعه فائق آییم.

او با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در این راستای گفت: ساماندهی و تجهیز نمازخانه‌های موجود در پارک‌ها به ‌ویژه پارک آزادی، کمک به رفع مشکلات برخی مساجد و مشارکت در احیا و بازسازی مساجد از جمله اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در این حوزه می‌باشد.

نوریان‌ با اشاره به اینکه نامگذاری معابر و میادین به نام نماز جزو مطالبات شهروندان و ستاد اقامه نماز است از نامگذاری یکی از معابر شهر اردکان به نام نماز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.