تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 20:52

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

برگزاری مجمع عمومی شرکت تعاونی تولید روستایی نگین شمال شهرستان اردکان

برگزاری مجمع عمومی شرکت تعاونی تولید روستایی نگین شمال شهرستان اردکان
مجمع عمومی شرکت تعاونی توليد روستايي نگين شمال شهرستان اردكان برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ مجمع عمومی نوبت دوم شرکت تعاونی تولید روستایی نگین شمال شهرستان اردکان ٢٧ آذرماه سال ١۴٠٢ با مشارکت ۴۴ نفر از اعضاء تعاونی با حضور روسای ادارات آموزش و حسابرسی و مسئول حراست سازمان تعاون روستایی استان و رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان برگزار شد.

در این جلسه با حضور اعضاء، مطابق با قوانین، اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی انتخاب و تحت ریاست رئیس انتخابی، دستور کار جلسه به ترتیب اولویت مورد بررسی قرار گرفت و با رای اکثریت اعضای حاضر در جلسه تصمیات لازم اتخاذ شد.

ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره و بازرس، رسیدگی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت در سال ١۴٠١، پیش بینی بودجه سال مالی ١۴٠٣ و انتخابات هیات مدیره و بازرسان تعاونی ازجمله موارد دستور کار این جلسه بود.

در این مجمع با اخذ رای مخفی از اعضای حاضر در مجمع، نسبت به انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان شرکت تعاونی اقدام شد و برهمین اساس، آقایان محمدرضا فتوحی، حسن احمدیان، مهدی قانعی، سیدجلیل میرجعفری، سیدجواد میرمحمدی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقایان پرویز غفورزاده و جمال بهجتی بعنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره برای مدت ٣ سال مالی انتخاب شدند و همچنین آقایان مرتضی تحییتی و اکبر عرب زاده بعنوان بازرسین شرکت برای مدت یک سال مالی انتخاب شدند.

گفتنی است شرکت تعاونی تولید روستایی نگین شمال شهرستان اردکان با بیش از ٣٠٧ نفر عضو و سرمایه ای قریب ٣ میلیارد ریال از سال ١٣٨٣ تحت نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان اردکان فعالیت می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.