تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 20:35

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

هشتمین دوره نمایشگاه معدن، صنایع معدنی ماشین آلات و تجهیزات وابسته استان یزد

هشتمین دوره نمایشگاه معدن، صنایع معدنی ماشین آلات و تجهیزات وابسته استان یزد
هشتمین دوره نمایشگاه معدن، صنایع معدنی ماشین آلات و تجهیزات وابسته در روزهای 28 آذرماه تا یکم دی ماه در محل دائمی نمایشگاهها برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛محمدعلی حاجی زاده در این خصوص اظهار داشت: این رویداد تخصصی در راستای توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی بین کلیه ذینفعان و همچنین تبیین نقاط قوت و موانع پیش روی فعالین اقتصادی بخش معدن استان یزد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: تفاوت این دوره از نمایشگاه با سنوات قبل، حضور پررنگ خانه معدن استان و سایر سازمانها و تشکلهای تخصصی بخش معدن و ارائه مشاوره های تخصصی و آشنایی با آخرین دستاوردها و توفیقات دومین استان معدنی کشور در حوزه های اکتشافات معدنی، عناصر نادرخاکی، فناوری‌‎های معدنکاری و … است.

دبیر خانه معدن استان یزد با بیان اینکه برگزاری پنل های تخصصی از اصلی ترین برنامه های نمایشگاه امسال است، خاطرنشان کرد: در این پنلهای تخصصی به موضوعاتی نظیر نحوه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری در معادن در اختیار دولت، ایجاد زنجیره ارزش عناصرنادر و راهبردی با رویکرد اقتصادی، هوشمند سازی معادن پرداخته خواهد شد.

 

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۸ آذرماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان یزد پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.