تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 0:23

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

پایان مسابقات والیبال کارکنان تامین اجتماعی کشور در یزد

پایان مسابقات والیبال کارکنان تامین اجتماعی کشور در یزد
شانزدهمین دوره مسابقات والیبال بانوان تامین اجتماعی کشور با حضور ۱۹ تیم از روز دوشنبه ۲۰ آذرماه در یزد آغاز و با قهرمانی تیم فارس به پایان رسید.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ این دوره از مسابقات به میزبانی استان یزد و در ۴ گروه برگزار شد و تیم های اول و دوم هر گروه به دور حذفی راه یافتند.

 

در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات تیم های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس موفق شدند با شکست حریفان خود به دور یک چهارم نهایی راه یابند؛ در دور یک چهارم نیز تیم اصفهان‌ توانست با از پیش رو برداشتن تیم تهران راهی فینال شود. تیم فارس هم با غلبه بر خراسان رضوی دیگر پای فینال لقب گرفت.

 

در دیدار رده بندی تیم تهران موفق شد ۲ بر ۱ تیم خراسان رضوی را شکست داده و بر سکوی سوم این دوره از رقابتها بایستد؛ ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خراسان رضوی به اتمام رسید ولی تهرانی ها در یک بازی متفاوت سِت های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ پیروز میدان شدند.

 

در بازی نهایی این دوره از رقابتها و در دیداری جذاب و نفس گیر، تیم فارس موفق شد ۲ بر ۰ و با نتایح ۲۵ بر ۱۸و۲۵ بر ۲۰ حریف خود اصفهان را از پیش رو بردارد و با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی، جام را با خود به فارس ببرد؛ تیم اصفهان نیز که عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته داشت به مقام دومی رقابتها بسنده کرد و نایب قهرمان شد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم بی حاشیه بوشهر اعطا شد.

 

به این ترتیب پرونده شانزدهمین دوره والیبال بانوان کارکنان تامین اجتماعی با قهرمانی تیم فارس بسته شد؛

در این رقابتها تیمهای فارس، سیستان و بلوچستان، گلستان، قم، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، البرز، قزوین، تهران، سمنان، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، اصفهان، گیلان، کرمان و همدان حضور داشتند.

مسابقات والیبال آقایان نیز با حضور ۳۱ تیم از سراسر کشور روز یکشنبه دوم دی ماه آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.