تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 0:14

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

سومین دوره جشنواره(بیتا)

سومین دوره جشنواره(بیتا)
سومین دوره جشنواره(بیتا) برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛؛ سومین جشنواره بیتا ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه، با هدف توانمندسازی بانوان یزدی، در حسینیه سید گلسرخ برگزار می شود.

 

مسئول اموربانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اعلام کرد‌: سومین جشنواره (بیتا) که مخفف شده عبارت «بانوان یزدی توانمند امروز» است از ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه بمدت ۴ روز برگزار می گردد.

 

سمیه مرادی ادامه داد‌: این جشنواره که با هدف توانمند سازی و استقلال بانوان برگزار می‌گردد، غرفه های متنوع در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است.

 

مرادی اضافه کرد‌: غرفه هایی در حوزه مشاغل خانگی، حوزه ورزشی با بازی‌های رومیزی و ابربازی ها، حوزه فرهنگی شامل غرفه مقر کتاب، مشاوره فردی، شیطان شناسی و… و حوزه آموزش شهروندی شامل قصه گویی کودک، آموزش ایمنی و آتش نشانی در معرض دید و استفاده بانوان بازدید کننده قرار می گیرد.

 

مسئول امور بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در انتها به غرفه های متنوع دیگر اشاره کرد و افزود: با توجه به استقبال دختران و بانوان از جشنواره های پیشین، آیتم هایی همچون زیارت مجازی، نمایشگاه جواهرانه، درخت برکت، مشاوره زنان، پایش سلامت و مشاوره طب سنتی و… به غرفه های فرهنگی به این جشنواره اضافه شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: استقبال بانوان یزدی ما را بر آن داشته که جشنواره های بعدی را تخصصی تر و با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.