تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 18:13

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

توقف در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن قابل پذیرش نیست

توقف در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن قابل پذیرش نیست
استاندار یزد گفت:زیرساخت‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن نباید به هر دلیلی متوقف شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛”مهران فاطمی” در نشست شورای مسکن استان با تاکید بر اینکه فرمانداران استان نباید در هیچ سایتی کار را متوقف کنند، گفت: به محض انجام عملیات تسطیح و خیابان سازی، قرعه کشی انجام و آب موقت نیز تامین شود تا دستگاه‌های مربوطه کار را آغاز کنند.

 

وی با تاکید بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان با بهره‌گیری از ظرفیت انبوه سازان، عنوان کرد: پس از تعین و تصویب قیمت‌ها به صورت منطقی و تقسیم واحدها، متناسب با ظرفیت های انبوه سازان، طی ۲۰ روز آینده تجهیز کارگاه‌های ساختمانی انجام شود.

 

فاطمی اظهار داشت: از این پس اعضای اصلی نشست شورای مسکن استان پیش از زمان برگزاری جلسه و ارائه گزارش فرمانداران، با حضور در شهرستان‌ها، روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را بررسی کنند.

 

وی با بیان اینکه تصمیمات لازم در دور دوم بازدید و در محل پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اتخاذ خواهد شد، گفت: هرگونه کوتاهی در اجرای پروژه‌ها غیرقابل قبول بوده و در صورت ارائه گزارش خلاف واقع برخورد مقتضی انجام خواهد شد.

 

استاندار یزد با تاکید بر اینکه هیچ زمینی نباید بدون آماده سازی، واگذار شود، خاطرنشان کرد: ابتدا باید متولی ایجاد زیرساخت‌های هر پروژه مشخص و پس از آن قرعه کشی انجام شود.

 

استاندار یزد در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای شهر و سازمان فرهنگی شهرداری یزد، برای فضاسازی ایام فاطمیه اظهار کرد: شهادت حضرت زهرا (س) مصبیت بزرگی است و باید نام و نشان این ایام در ادارات وجود داشته باشد.

 

فاطمی با تاکید بر اهتمام ویژه تمامی ادارات، فرمانداری ها و شهرداری ها نسبت به مناسبت های مذهبی، دینی و ملی، از اقدامات خودجوش و ارزشمند گروه های مردمی و هیات های مذهبی قدردانی کرد.

 

تاکنون ۱۲۵ هزار و ۶۶۳ خانوار در طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۵۱۷ متقاضی تایید نهایی شدند، از این افراد ۱۷ هزار و ۱۰۷ نفر نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند و برای این تعداد ۱۱ هزار و ۹۹۱ واحد تخصیص داده شده که طراحی و عملیات اجرایی آن آغاز و در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.