تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 9:45

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

برگزاری نمایشگاه کتاب یار مهربان به مناسبت هفته پژوهش

برگزاری نمایشگاه کتاب یار مهربان به مناسبت هفته پژوهش
به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان یار مهربان در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران واقع در میدان معلم برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان یار مهربان در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران واقع در میدان معلم برگزار می شود.

ابراهیم زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در طول سال علاوه بر برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، برنامه های مختلف فرهنگی نیز برای جامعه کار و تلاش استان و عموم همشهریان برگزار می کند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه بزرگ کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد برگزار می شود. علاقه مندان صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به میدان معلم ، مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران استان مراجعه نمایند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: این نمایشگاه از ۲۷ آذر لغایت ۷ دیماه ادامه دارد و در کنار عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب، برنامه های فرهنگی نظیر نقد کتاب با حضور نویسندگان کشوری، قصه گویی برای کودکان، داستان خوانی، شاهنامه سرایی و حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا اجرا می شود.

وی با اشاره به تخفیف کتاب‌های عرضه شده تا سقف ۵۰ درصد گفت: یکی از مشوق های این نمایشگاه خرید کتاب در ۱۰ قسط بدون چک و ضامن ویژه کارگران استان می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.