تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 19:40

خبرنگار:مژگان دشتی/سردبیر:علیرضا مهران پور

دانشجویان برتر اردکانی تجلیل شدند 

دانشجویان برتر اردکانی تجلیل شدند 
30 نفراز برترین های کنکور سال 1402 به مناسبت روز دانشجو توسط فرماندار اردکان تجلیل شدند .

به گزارش رویداد ایساتیس؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با تبریک روز دانشجو، گفت: آموزش و پرورش و آموزش عالی بخش های مهم و اثرگذار در جامعه هستند که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا جایگاه علم و دانش ارتقاء یابد.

 

محمدرضا دشتی تصریح کرد: با اعتماد به جوانان می توان کشور را به پیش برد.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان نیز ضمن تبریک روز دانشجو با تشکر از زحمات خانواده های نخبگان، مدیران، معلمان و مربیان دلسوز در مجموعه های آموزش و پرورش و دانشگاهی برای موفقیت بیش از پیش همه دانشجویان و نخبگان به عنوان افتخار برای کشور و شهرستان آرزوی توفیق کرد.

 

 

فرماندار اردکان هم با گرامیداشت روز دانشجو، رتبه‌های برتر کنکور را مایه افتخار و امید آینده شهرستان دانست و با بیان اینکه شهرستان اردکان در زمینه‌های مختلف دارای پیشینه درخشان و پر آوازه است، گفت: یکی از این زمینه‌ها قشر نخبه و فرهیخته دانشجویان است که در ساخت آینده این خطه مؤثر هستند.

 

حسین سبزواری با اشاره به برخی از کمبودها و مشکلات موجود در برخی از زیرساخت‌های شهرستان اردکان از نخبگان و دانشجویان خواست که برای جبران این کاستی‌ها با جدیت تلاش کنند چرا که آینده شهرستان به مدیران قوی و هوشمند نیاز دارد.

در حاشیه این مراسم از بانوی دانشجوی برتر اردکانی که معلولیت باعث محدودیت او نشد تجلیل به عمل آمد .

 

دکترمحمد ابویی استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، دکتر سید والی الله فاطمی از کارآفرینان برتر شهرستان اردکان در سطح بین المللی و دکتر حمید آریان پور استاد روان شناسی دانشگاه اردکان برای دانشجویان سخنرانی نمودند و تجربیات خود را با آنها به اشتراک گذاشتند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.