تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 17:52

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با محمد علی حاتمی زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد دیدار کرد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛در ابتدا محمدعلی حاتمی زاده ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک به ریاست جدید سازمان، به موضوعات و فعالیت های مختلف و مرتبط این دو دستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: عرصه کشاورزی تنگناها و مشکلات زیادی را دارد که با تعامل و هم فکری می توان بخشی از آن را رفع نمود.

وی افزود: با تغییر برخی نگرش ها و جهاد تبیین می توان بسیاری از مشکلات و مسایل تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی را هموار ساخت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این نشست از کارکنان سازمان نظام مهندسی بعنوان نیروهای توانمند نام برد و تصریح کرد: با وجود پتانسیل های سازمان نظام مهندسی میتوان در راستای اهداف سازمان و همچنین حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی گام های موثری برداشت.

سید زین العابدین حسینی، مهندسی شدن فرآیند تولید کشاورزی و تسریع در انجام کلیه امور را یکی از اهداف این سازمان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با مساعدت و همراهی همه بخش های مرتبط با عرصه کشاورزی، شاهد ارتقای بیش از پیش این بخش باشیم.

در ادامه معاونین و مدیران سازمان به ارائه گزارش درباره موانع و مشکلات طرح های در حال اجرا پرداختند که در مورد آنها بحث و تبادل نظر گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.