تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 10:56

خبرنگار:اصغر عسکری/سردبیر:علیرضا مهران پور

شهرک پردیس بافق گاز دار شد

شهرک پردیس بافق گاز دار شد
فرماندار بافق گفت :گازطبیعی با اعتبار 160 میلیارد ریال به شهرک پردیس این شهرستان رسید.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ابوالقاسم دهقان افزود: طرح انتقال گاز به این شهرک یکی از آرزوها و درخواست های مکرر ساکنین پردیس بود که به منظور تحقق این امر، ‌پیگیری ها و جلسات متعددی از سوی فرمانداری، بخشداری مرکزی و همکاری و همت تلاشگران اداره گاز بافق انجام گرفت.

وی تصریح کرد: عملیات اجرای شبکه توزیع گازرسانی در فاز اول بیش از ۱۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن می باشد که پیش‌بینی می‌شود حدود هزار مشترک در آینده از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

فرماندار بافق افزود: اجرای پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال توسط چند پیمانکار در حوزه های مختلف آغاز شد و تلاش بر آن است تا با تکمیل این طرح تقاضاهای ساکنین شهرک پردیس محقق شود.

دهقان تصریح کرد: عملیات نصب علمک در این شهرک نیز روزهای آینده آغاز می‌شود و اهالی شهرک پردیس می توانند از نعمت سوخت پاک برخوردار ‌شوند.

فرماندار بافق در پایان از اهتمام مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در دستور تسریع اجرای این پروژه و مساعدت و همراهی رییس شرکت گاز بافق برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه در این شهرستان صمیمانه تقدیر و‌ تشکر کرد.

تمام روستاهای بالای ده خانوار در شهرستان بافق دارای گاز طبیعی هستند و در آینده نزدیک این شهرستان به منطقه سبز تبدیل می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.