تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:03

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

فراخوان اولین رویداد مردمی اشتغال استان یزد

فراخوان اولین رویداد مردمی اشتغال استان یزد
فراخوان اولین رویداد مردمی اشتغال استان یزد برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ اولین رویداد مردمی اشتغال استان یزد با موضوع بهم رسانی عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر کلیه حوزه های صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی و به خصوص در حوزه دانش بنیان و فناور اجرا می گردد.

محمدرضا فلاحتی در این خصوص گفت: این رویداد به منظور برقراری ارتباط سریع کارفرمایان و جویندگان کار و اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل در یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد زمان برگزاری این رویداد را سیزدهم تا شانزدهم آذرماه همزمان با برپایی نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن بازار استان اعلام کرد و افزود: رویداد مردمی اشتغال در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد برگزار می شود و کارفرمایان و کارجویان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه های مراجعه نمایند.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن اهداف این رویداد مردمی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این رویداد کاهش دغدغه کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان و ایجاد اشتغال در استان است.

فلاحتی از حضور نمایندگان اداره کل در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: این رویداد با حضور مدیریت و کارکنان حوزه کارآفرینی و توسعه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، کارفرمایان و مدیران دفاتر کاریابی برگزار می شود.

فلاحتی جزئیات این برنامه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این رویداد ضمن انجام راهنمایی و مشاوره شغلی در زمینه اشتغال و تسهیلات، در صورت وجود فرصت شغلی متناسب با درخواست کارجویان، به فرصت‌های شغلی موجود معرفی می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.