تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 18:13

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

حمایت از ۸ ایده برتر استارت آپی برای تجاری سازی و سرمایه گذاری در استان یزد

حمایت از ۸ ایده برتر استارت آپی برای تجاری سازی و سرمایه گذاری در استان یزد
8 ایده برتر حاصل از برگزاری رویدادهای استارت آپی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به مرحله تجاری سازی و یا جذب سرمایه رسیده است.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به برنامه های این شرکت در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط اظهارکرد: یکی از نیازهای واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای صنعتی کوچک و نوپا، آموزش‌های مهارتی و مدیریتی است که در نیم سال اول سال جاری با برگزاری ۴۴ دوره آموزشی، قریب ۸۰۰ نفر از دوره های برگزار شده بهره مند شده اند.

 

فلاح زاده افزود: برگزاری تورهای صنعتی از دیگر برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در حوزه صنایع کوچک است که زمینه برای حضور صاحبان صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی در قالب بازدید و یا اخذ غرفه فراهم می شود که بر اساس شاخص های ابلاغی تنها در شش ماهه اول سال ۱۰ تور مختلف صنعتی برگزار شده که زمینه حضور قریب ۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به برگزاری یک رویداد استارت آپی و حمایت از ایده های برتر در حوزه فناوری از ابتدای سال خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۸ ایده برتر حاصل از برگزاری رویدادهای استارت آپی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به مرحله تجاری سازی و یا جذب سرمایه رسیده است که این اتفاق می تواند در جهت رفع نیازهای فناورانه صنعت موثر باشد.

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های حمایتی شرکت حمایت مالی از پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است که تنها در نیم سال اول سال از ۵ پایان نامه حمایت شده است و مهم تر اینکه این پایان نامه‌ها توانسته اند در حل مشکل ۱۲ واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی موثر و راهگشا باشند.

 

فلاح زاده با تاکید بر ادامه روند حمایت های نرم افزاری از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی گفت: همه برنامه های مربوط به حوزه صنایع کوچک برای دستیابی به شاخص های مطلوب روند طبق زمانبندی در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال بیش از آنچه که در برنامه های شکرت مصوب شده رقم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.