تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 13:50

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

نشست توجیهی تبصره (۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور برگزار شد

نشست توجیهی تبصره (۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور برگزار شد
نشست توجیهی تبصره (4) قانون بودجه سال1402 موضوع مشارکت با بخش غیر دولتی برای اجرای‌ طرح‌ها و آیین‌نامه اجرایی و دستورالعمل آن برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛در این نشست مشاور رییس و سرپرست گروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به تشریح آیین نامه اجرایی بند الف تبصره(۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور پرداخت و گفت: تبصره (۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در خصوص مشارکت بخش غیر دولتی برای اجرای طرح‌هاست.

زهرا حسینی با بیان اینکه آیین‌نامه اجرایی بند الف تبصره(۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در تیرماه سال جاری ابلاغ شده است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظفند اطلاعات کلیه طرح (پروژه)های تحت مدیریت خود را بر اساس موارد مقرر در سامانه بازار الکترونیک طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری زیرساختی به آدرس”mosharekat.mporg.ir” بارگذاری کنند.

حسینی، افزود: بر اساس این دستورالعمل دستگاه‌های اجرایی همچنین مکلفند در اسرع وقت نسبت به تهیه مطالعات مشارکت‌پذیری طرح (پروژه) و امکان سنجی مشارکت پرداخته و نتیجه را در سامانه مذکور بارگذاری کنند.

به گفته وی، استاندار یزد عهده‌دار مسئولیت راهبری دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای این آیین‌نامه، نظارت بر عملکرد از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی بوده و توزیع اعتبارات مربوط برای هر طرح(پروژه) نیز توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان صورت می‌گیرد.

در پایان این نشست اعضای حاضر سوالات و ابهامات خود را مطرح و پیشنهادات و نظرات خود را ارایه کردند.

شایان ذکر است، این نشست با حضور جمعی از معاونان و کارشناسان مرتبط با این موضوع از ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.