تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 12:28

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تلاش سپاه برای کاهش آلام بیماران

تلاش سپاه برای کاهش آلام بیماران
فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت:عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی الزهرا(س) رقم خورد تا سپاه بار دیگر برای کاهش آلام بیماران قدم بردارد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛سردار حسین زارع‌کمالی در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی الزهرا (س) اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بیماری جسمی و حوادث جسمی برای همه‌ی افراد مخصوصا قشر‌های کم‌درآمد و ضعیف یک امر طبیعی و قهری است؛ آن‌روز که ما بتوانیم امکانات خوب درمانی را برای همه فراهم کنیم؛ یقینا آن روز برای همه ما یک عید است و امیدواریم که آن روز هر چه زودتر فرا رسد.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: قرار است امروز آغاز عملیات اجرایی مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی الزهرا (س) رقم بخورد تا ان شآء الله در آینده نزدیک مژده و عید دیگری برای همه مردم عزیز استان باشد.

 

وی با بیان اینکه سپاه استان یزد در بحث بیمارستانی در سطح کشور در اولویت آخر بود، افزود: با همتی که بسیج مهندسین سپاه الغدیر و مساعدت‌های که قرارگاه خاتم‌الانبیاء داشت، جزو اولین استان‌هایی هستیم که عملیات ساخت بیمارستان را آغاز می‌کنیم.

 

زارع‌کمالی ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله جزو اولین استان‌هایی خواهیم بود که افتتاح بیمارستان را انجام می‌دهیم.

 

وی در رابطه با اقدامات صورت‌گرفته در راستای احداث مجتمع بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی الزهرا (س) عنوان کرد: به‌طور خلاصه پیگیری و تغییر کاربری زمینی به وسعت حدود ۱۵ هکتار از نظامی به درمانی، اخذ مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۸ تخت‌خوابی از وزارت بهداشت، انجام مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک و لرزه‌خیزی، انتقال آب موقت و نصب مخزن‌های آب، ساخت ساختمان اداری و تجهیز کارگاه، اجرای فیبر نوری ساختمان اداری، تامین برق ۶۰۰ کیلووات و ساخت اتاق برق و انتقال برق موقت و گودبرداری از جمله اقدامات صورت‌گرفته برای احداث بیمارستان است.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: کمک به بیماران در هر شغل و تخصصی از بهترین و شریف‌ترین مشاغل است؛ زیرا دل انسان‌هایی که محتاج کمک هستند را شاد می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.