تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 18:46

خبرنگار:مژگان دشتی/سردبیر:علیرضا مهران پور

تقدیر از پرستاران و مادریاران شاغل در سرای سالمندان مجد شهرستان اردکان

تقدیر از پرستاران و مادریاران شاغل در سرای سالمندان مجد شهرستان اردکان
طی مراسمی همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران و مادریاران شاغل در سرای سالمندان مجد شهرستان اردکان تجلیل شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛در این مراسم ، رئیس اداره بهزیستی اردکان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار از زحمات شبانه روزی پرستاران، مادریاران و مراقبین در کلیه مراکز تحت نظارت بهزیستی تقدیر کرد.

جمال پایه دار گفت : بدون شک تلاش و تعهد همه جانبه پرستاران در خدمت به سالمندان و تسکین آلام آنان، اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد.

“پایه دار ” افزود : پرستاری از یک سو، رحمت و عطوفت و مهربانی و مراقبت، و از سوی دیگر، دانش و معرفت و تجربه و مهارت است .

علیرضا تقوی مدیر عامل سرای سالمندان مجد اردکان نیز ضمن تبریک روز پرستار از خدمات و زحمات ارزشمند کارکنان سرای سالمندان مجد تقدیر و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

تقوی افزود ؛ ظرفیت سرای سالمندان مجد اردکان ۷۰ نفر است که در حال حاضر پذیرای ۳۷ نفر از سالمندان زن بالای ۶۰ سال می باشد.

در پایان این مراسم از پرستاران ، مادریاران و کارکنان این مرکز، از طرف اداره بهزیستی و مدیریت مرکز با اهداء هدیه و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.