تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 11:37

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه کتاب در یزد برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه کتاب در یزد برگزار می‌شود
دومین نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی و نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان درشهرک نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار می گردد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛احمد قافی مدیرعامل شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد بیان داشت: دومین نمایشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی با شعار ایران سرزمین سوغات و نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان از ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد در حال برگزاری است

 

قافی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات، سوغات و صنایع دستی ایرانی بیان کرد و افزود: ۱۲۵ غرفه از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، کرمان، کرمانشاه، اصفهان، همدان، زنجان، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، فارس، زنجان و یزد با حضور ۹ سیاه چادر در فضای به وسعت ۷ هزار متر مربع جهت معرفی سوغات و صنایع دستی ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.

 

قافی در ادامه عنوان کرد نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان نیز در سالن B با وسعت ۲ هزارمتر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف فرهنگ سازی مطالعه در نسل کودک و نوجوان برگزار می گردد.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد در پایان گفت: این نمایشگاه در تاریخ ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.