تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 20:57

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تئاتر فرصتی برای بازنمایی ارزش‌های اسلامی و انسانی است

تئاتر فرصتی برای بازنمایی ارزش‌های اسلامی و انسانی است
هنر تئاتر فرصتی جهت بازنمایی ارزش‌های اسلامی و انسانی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم استانی و گسترش امید و نشاط اجتماعی است.

به گزارش رویداد ایساتیس؛«مهران فاطمی» امروز سه شنبه ۲۳ آبانماه در این پیام اظهار کرد: تئاتر همواره به عنوان هنری تاثیرگذار توانسته است نقش خطیر فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به درستی ایفا کرده و حتی خود را به عنوان ابزاری کارآمد و هنرمدار در رصد آسیب‌های اجتماعی و یاریگری توانا برای پیشرفت و تعالی جامعه معرفی کند.

 

وی افزود: هنر غنی و اصیل تئاتر می‌تواند با تکیه بر توان هنرمندانی دلسوز، خلاق و متعهد، در بیان مسائل و واقعیت های اجتماعی، بصورت رسا و هنرمندانه گام برداشته و متولیان عرصه‌های مختلف را به بهتر دیدن، دقیقتر شنیدن و آگاهانه اندیشیدن واداشته و از این رهگذر، نقش خطیر خویش را به عنوان هنری مصلح و موثر به شایستگی ایفا کند.

 

استاندار خاطرنشان کرد: برگزاری سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استانی که نتیجه تلاش و هنرآفرینی یک ساله هنرمندان خلاق و توانای تئاتر استان هنرپرور یزد می‌باشد، بستری مناسب برای بازنمایی ارزش‌های اسلامی و انسانی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم استانی و گسترش امید و نشاط اجتماعی است.

 

فاطمی در پایان ضمن قدردانی از همه عوامل برگزاری سی و سومین جشنواره استانی تئاتر یزد به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موفقیت و توفیق روزافزون تمام هنرمندان متعهد و سختکوش عرصه تئاتر استان یزد را خواستار شد و گفت:رجاء واثق دارم با تلاش همه دوستداران و فعالان هنر تئاتر در استان، شاهد رشد و تعالی روزافزون عرصه های هنری یزد، این زیبای آرمیده در بستر کویر خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.