تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 20:37

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تاکید بر اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان

تاکید بر اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان
مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان تاکید نمود. 

به گزارش رویداد ایساتیس؛ مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور آبان ماه سال ۱۴۰۲به استان یزد سفر و از ظرفیت ها و زیرساخت های شبکه اتحادیه ها و تعاونی های تولید، روستایی و کشاورزی استان بازدید نمود.

“حسن میر وکیلی” مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازید از تعاونی ها و اتحادهای کشاورزی و روستایی استان یزد با قدردانی از تلاش کشاورزان یزدی اظهار داشت: از کشاورزان و روستاییان که در عرصه تامین غذای مردم از خودگذشتگی کرده و با تعاون و همکاری سختی های مسیر تولید را هموار ساخته تا از برکت تلاش و همت آنان، شاهد کشاورزی پررونق و سفره پر نعمت باشیم قدردانیم. وی در جلساتی با ارکان و اعضاء تعاونی ها اظهار داشت: نفس کار تعاونی ها خدمت رسانی به اعضاء، روستائیان و کشاورزان است و نباید دغدغه هیات مدیره تبدیل تعاونی به یک بنگاه معاملاتی و کسب سود بیشتر باشد بلکه هدف باید خدمت رسانی و حفظ منافع جمعی کشاورزان و روستاییان باشد.

گفتنی است مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در سفر به استان یزد از واحد سورت و بسته بندی مواد غذایی اتحادیه تعاونی های روستایی استان، شرکت تعاونی احمد آباد مشیر، کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی دامداران شهرستان یزد، کشتارگاه تعاونی مرغداران یزد و کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی دامداران شهرستان تفت بازدید نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.