تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 18:00

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

زمینه های همکاری دوجانبه مدیرعامل صندوق ایرانیان کشور و مدیر تعاون روستایی استان یزد

زمینه های همکاری دوجانبه مدیرعامل صندوق ایرانیان کشور و مدیر تعاون روستایی استان یزد
جلسه مشترک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ایرانیان کشور و مدیر تعاون روستایی استان یزد زمینه های همکاری دوجانبه بررسی شد 

به گزارش رویداد ایساتیس؛ در حاشیه سفر یکروزه رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ایرانیان کشور به استان یزد ۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در جلسه ای مشترک با حضور مدیر، معاون و رئیس اداره حسابرسی تعاون روستایی و مدیرعامل اتحادیه تعاونی های روستایی استان در خصوص زمینه های همکاری دوجانبه، گسترش روابط و همکاری بین صندوق و تشکل های روستایی و کشاورزی استان بحث بحث و تبادل نظر شد.

“سیدحسین دشتی” مدیر تعاون روستایی استان یزد با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شبکه تعاونی ها و تشکل های تولید، روستایی و کشاورزی استان اظهار داشت: صندوق ایرانیان بعنوان بازوی مالی می تواند با شبکه تعاون روستایی استان در خرید محصولات کشاورزی مشارکت و زمینه رونق اقتصادی تعاونی ها را فراهم سازد.

در این جلسه مقرر شد با تعیین میزان سهام تشکل ها در صندوق نسبت به معرفی نماینده از تعاونی های استان یزد برای حضور در مجمع صندوق اقدام شود.

گفتنی است صندوق ایرانیان با قدمت بیش از ۷۵ سال براساس نیاز بخش کشاورزی و با هدف پشتیبانی مالی و تسهیلاتی بخش کشاورزی تاسیس شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.