تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 9:08

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای در طرح‌های بزرگ دولت

ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای در طرح‌های بزرگ دولت
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت:مدیران استان با بهره‌گیری از بستر رسانه جهت تبیین دستاوردهای دولت و نقاط امید آفرین اقدام کنند.

به گزارش رویداد ایساتیس؛رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در این نشست به بررسی مسائل و مشکلات حوزه اطلاع رسانی استان پرداخت و اظهار کرد: نیاز بود تا در ارتباط با حوزه رسانه و فرایند گردش خبر در بخش‌های مختلف دولت هم‌اندیشی شود.

 

سپهر خلجی در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت مجموعه فعالیت‌های رسانه ای دولت، عنوان کرد: خوشبختانه یزد از وضعیت مطلوبی در حوزه رسانه‌ برخوردار است اما برخی نارسایی‌ها و نواقص نیز وجود دارد که باید جبران شود.

 

وی با اشاره به لزوم تدوین پیوست رسانه‌ای در طرح‌های بزرگ دولت، گفت: در این راستا همکاری بیشتر مدیران استان با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استفاده از این بستر برای تبیین دستاوردهای دولت و آنچه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نقاط امیدآفرین از آن یاد می‌کنند، ضروری است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه باید در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بازنگری شود، تصریح کرد: بر این اساس لازم است تا نقاط قوت روابط عمومی‌ها به جد تقویت شوند.

 

وی در پایان افزود: همچنین در بخش‌هایی که روابط عمومی‌ها دچار ضعف بوده و توان و انگیزه لازم برای انجام ماموریت های خود را ندارند بازنگری و در صورت نیاز تغییراتی در این حوزه انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.