تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 12:53

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان تصادف سه کامیون در محور مروست به مهریز 

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان تصادف سه کامیون در محور مروست به مهریز 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از تصادف سه دستگاه خودرو سنگین کامیون و تریلی با ۲مصدوم و یک فوتی در محور مروست به مهریز خبر داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛مهدی زارعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم اظهار داشت : بنا به اطلاع اورژانس مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو سنگین ( کامیون و تریلی ) ساعت ۰۱:۵۰ بامداد امروز صبح در کیلومتر ۱۵ محور مروست به مهریز بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه مسجد ابوالفضل مروست به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت : پس از رسیدن تیم امدادی هلال احمر و با توجه به گیر افتادن دو نفر از مصدومین با استفاده از ست نجات اقدام به رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه یکی از حادثه دیدگان در محل حادثه نیز فوت شده بود که رهاسالزی و تحویل عوامل ذیربط گردید، عنوان کرد : تلفن ندای امداد ۱۱۲ در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی ازطرف مردم است .

گفتنی است این عملیات باحضور عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای مسجد ابوالفضل مروست ، یک تیم دو نفره هلال احمر پشتیبان از مروست ، نیروهای اورژانس و نیروی انتظامی و پلیس راهورو آتش نشانی و شهرداری و راهداری در محل حادثه انجام پذیرفت و راس ساعت ۵:۴۵ صبح به پایان رسید .

این مقام مسئول بار دیگر بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزشها و اصول کمکهای اولیه و امداد جهت ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.