تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 10:06

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تجمع بزرگ مرهم برای غزه در یزد

تجمع بزرگ مرهم برای غزه در یزد
با حضور خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان و کادر درمان و سلامت،جامعه پزشکان و پرستاران و کودکان و معلولان تجمع مرهم برای غزه برگزار میشود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در راستای همدردی با مردم مظلوم ؛ بی پناه و بی دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در غزه ؛ داوطلبان جوانان و امدادگران و کادر درمان هلال احمر گرد هم می آیند.

وی عنوان کرد : این تجمع روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان فرهنگ ( نعل اسبی ) بطرف بلوار فلسطین و ساختمان ستادی جمعیت هلال احمراستان با حضور مسئولین استانی برگزار و در پایان این مراسم بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در حمایت از مردم فلسطین قرائت خواهد شد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان از همه مردم شهید پرور استان و اعضای داوطلب هلال احمر استان،کادر درمان و سلامت، نیروهای امدادی دستگاه های خدمات رسان اورژانس و اتش نشانی و … و جامعه رسانه و خبرنگاران و مطبوعات دعوت که در این گردهمایی شرکت نمایند .

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.