تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 12:51

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

تکمیل طرح‌های بر زمین مانده، افتخار دولت سیزدهم است

تکمیل طرح‌های بر زمین مانده، افتخار دولت سیزدهم است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: از افتخارات دولت سیزدهم، تکمیل طرح‌هایی است که سال‌ها بر زمین مانده بود.

به گزارش رویداد ایساتیس؛«داوود منظور» در حاشیه بهره برداری از مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی یزد در جمع خبرنگاران افزود: تمام تلاش دولت این است که طرح‌های آماده بهره برداری با سرعت به مرحله بهره‌برداری برسند.

 

وی هدف از سفر به استان یزد را افتتاح‌ طرح‌های مهم این استان در حوزه‌های سلامت، بیمارستانی، تولید، آب‌رسانی و تامین آب بیان و اظهار کرد: برای این طرح ها ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

وی با اشاره به بازدید از هفت طرح در دست اجرا در استان خاطرنشان کرد: برای تکمیل این طرح ها حدود سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تامین منابعی که تا پایان سال انجام خواهد شد این طرح‌ها هم مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 

«مهران فاطمی» استاندار یزد نیز در خصوص وضعیت مخزن آب ۵۰ هزار متر مکعبی یزد، گفت: این مخزن آب برای اتصال به شبکه آبرسانی انجام شده است.

 

امروز مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی آب یزد با هدف افزایش حجم مخازن ذخیره آب و تاب آوری استان با حجم خاکبرداری ۶۰ هزار متر مکعب و مساحت قالب بندی ۲۸۰۰۰ متر مربع مورد بهره بازدید قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.