تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 11:40

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

ورزش عاملی برای نشاط و تندرستی و افزایش بهره وری میان کارگران شریف است

ورزش عاملی برای نشاط و تندرستی و افزایش بهره وری میان کارگران شریف است
همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ویژه کارگران شهرک صنعتی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ محمدرضا فلاحتی در همایش ورزش صبحگاهی کارگران که در شهرک صنعتی یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا ورزش همگانی در میان آحاد جامعه به ویژه جامعه شریف کارگری نهادینه شود. باید با گسترش ورزش همگانی از بیماری هایی نظیر فشارخون، دیابت و… جلوگیری کنیم تا جامعه ای سلامت داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ورزش، نشاط و بهره وری را شعار ورزش کارگری دانست و اظهار کرد: توجه به سلامت جسم و روح کارگران باید بیش از پیش از سوی کارفرمایان مورد توجه قرار گیرد. قطعاً با توسعه ورزش کارگری، علاوه بر ایجاد شور و نشاط میان این قشر شریف، بهره وری نیروی انسانی نیز بالا می رود.

وی تصریح کرد: همکاران بنده در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان در صورت تمایل کافرمایان، آمادگی برگزاری مسابقات و ورزش های همگانی را در محل شرکت و کارخانجات دارند.

 

در این مراسم که با حضور کارگران شریف شرکت های مختلف شهرک صنعتی یزد روی داد به سه نفر از کارگران دوچرخه به قید قرعه اعطا شد. همچنین از طرف شرکت خدماتی شهرک صنعتی و مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد به ۴۰ نفر از کارگران حاضر در این رویداد ورزشی لباس ورزشی اهدا شد.

 

گفتنی است این همایش با همکاری کانون انجمن صنفی کارفرمایان، اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی، مجموعه ورزشی کارگران و شرکت شهرک های صنعتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل تامین اجتماعی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان، برخی از کارفرمایان و بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران شاغل در کارخانجات واقع در شهرک صنعتی یزد برگزار شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.