تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 14:01

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

بررسی مشکلات ۱۸۱ شرکت تولیدی و صنعتی در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

بررسی مشکلات ۱۸۱ شرکت تولیدی و صنعتی در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در 6 ماهه اول سال جاری مشکلات مربوط به 181 شرکت بررسی و منجر به تصویب 120 مصوبه موثر گردیده است.

به گزارش رویداد ایساتیس؛غلامعلی دهشیری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد که در محل فولاد آلیاژی ایرانیان برگزار شد، با بیان اینکه طی برگزاری ۲۰ جلسه مقدماتی توسط کمیته تخصصی بسیار از مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شده است، افزود: به منظور در دسترس بودن مدیران قضایی و همچنین رعایت کرامت انسانی فعالان اقتصادی، معاون دادستان یک روز در هفته را به حضور در واحدهای تولیدی اختصاص داده است.

دهشیری با تأکید بر اینکه فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری نقطه امیدی برای فعالان اقتصادی است، خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی علاوه بر توجه به الزمات قانونی و رعایت حقوق عامه مخصوصا در حوزه محیط زیست، به حمایت و رفع مشکلات فعالان اقتصادی می پردازد.

وی ابراز کرد: در نیمه اول سال جاری تعداد ۲۶۳ مطالبه از طریق سایت حامی بارگزاری و طی آن ۱۰۳ مصوبه اخذ شده و ۳۳ مورد از مشکلات هم با مکاتبه مرتفع شده است.

مسئول ارشد قضایی استان یزد در خاتمه سخنان خود عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری و همدلی تمامی اعضای این ستاد تا کنون بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ شغل ایجاد یا تثبیت شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.