تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 18:15

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

دیدار مدیرکل انتقال خون استان یزد با مدیر کل راه آهن استان یزد

دیدار مدیرکل انتقال خون استان یزد با مدیر کل راه آهن استان یزد
مدیر کل راه آهن استان یزد جهت حمل و نقل خون و فرآورده های آن از طریق شبکه ریلی قول مساعد همکاری داد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ مدیر کل انتقال خون استان با حضور در دفتر مدیر کل راه آهن استان یزد با اشاره به روند پذیره نویسی سلول هاس بنیادی خونساز تصریح داشت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و سومین استان بخشنده حیات است.

دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده های خون سازمان انتقال خون می باشد.

مدیر کل راه آهن استان یزد نیز با اشاره به نوع دوستی مردم استان در کارهای خداپسندانه گفت: مردم استان همیشه در کارهای انسان دوستانه پیشقدم بوده اند و مردم همیشه استقبال خوبی از اهدای خون دارند.

حسین معصومی گفت: همیشه نجات جان یک انسان کار سختی نیست، در واقع گاهی از اوقات به آسانی می‌توانیم جان چند انسان را به راحتی نجات دهیم، هر شخص با اهدای تقریبا ۵۰۰ میلی لیتر خون می‌تواند نجات دهنده جان سه هم‌نوع خود باشد، همچنین می‌توان زیباترین حس ارتباط و نوع‌دوستی را در اهدای خون به نیازمندان خون تجربه کرد.

گفتنی است قرار است در راستای بسترسازی حمل و نقل خون فرآورده های آن و همچنین نمونه های آزمایشگاهی مرتبط تفاهم نامه دو جانبه همکاری بین اداره کل راه آهن استان و این اداره کل منعقد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.