تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 12:12

خبرنگار:علیرضا مهران پور/سردبیر:علیرضا مهران پور

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد  

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد  
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد.

به گزارش رویداد ایساتیس؛ صبح روز جمعه (۷ مهرماه) جشنواره شهید رجایی استان یزد با حضور مقامات استانی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره برای اولین بار شاخصی تحت عنوان «تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی» که به پایش اقدامات روابط عمومی های دستگاه ها می پرداخت اضافه شده بود.

تندیس این دوره از جشنواره در بخش تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد رسید و محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

مواردی چون میزان حضور در برنامه های خبری و غیر خبری صدا و سیما، ارتباط و گفتگو با سایر رسانه ها، حضور حقیقی بر بستر رسانه های اجتماعی و میزان فعالیت، حضور حقوقی بر بستر رسانه های اجتماعی و میزان فعالیت، میزان پاسخگویی و سرعت پاسخگویی به انتقادات، شایعات، شبهات و ابهامات، میزان دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و افراد خاص، میزان گفتگوی عمومی با مردم، میزان دیدار و نشست با نخبگان و تشکل های مردمی، تعداد همکاری یا برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، تولید محتوا و … مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با کسب بیشترین امتیاز توانست در این بخش از جشنواره حائز تندیس و لوح تقدیر گردد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم گفت: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با توجه به حجم بالای خدمات رسانی که انجام می دهد به عنوان وزارت مردم نامگذاری شده است. یکی از اولویت های این اداره اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم شریف استان یزد هست.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم ارتباط چهره به چهره با مردم از اولویت های رئیس جمهور و مدیران دستگاه هاست. مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در فواصل مختلف با برگزاری میز خدمت پاسخگوی مردم و قشر شریف جامعه کارگری، کارفرمایی، کارآفرینان و تعاونگران هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین در پایان تصریح کرد: حجم گسترده خدمات این اداره کل و نیاز به اطلاع رسانی باعث شده است که بتوانیم از ظرفیت خوب رسانه های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و مطبوعات بهره لازم را ببریم که جا دارد از تمامی اصحاب رسانه استان از بابت حمایت هایی که از این اداره کل دارند تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.